2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
http://site.com/samandehi.html کاکتوس 3 تایی Ikea طلایی و نقره ای

کاکتوس 3 تایی Ikea طلایی و نقره ای

کاکتوس 3 تایی Ikea طلایی و نقره ای

کاکتوس ها نماد پابرجا ماندن در شرایط سخت و از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی هستند. شاید دلیل این محبوبیت همان استقامت و مقاومت این گیاه در مقابل ناملایمات است که به ما حس ایستادگی در هر شرایط را میدهند و یاداوری میکنند که هر سختی با مقاومت به پایان میرسد و همیشه برد با شخصی است که ایستادگی میکند.

به دلیل همین محبوبیت هم علاوه بر این که کاکتوس را به عنوان یک گیاه نگهداری میکنند ، بلکه مجسمه ها و دکوری های مختلف هم از این گیاه ساخته شده است. این مجسمه ها در ابعاد و اشکال مختلف در بازار موجود هستند و ما در اینجا یکی از زیباترین و باکیفیت ترین آن ها را خدمت شما ارائه خواهیم داد.

این مجسمه های سه تایی کاکتوس با طراحی فوق العاده زیبا و در دو رنگ طلایی و نقره ای تولید میشوند و ساخت کشور ترکیه و برند کاملا معتبر و نام آشنای Ikea هستند. این مجسمه ها در کنار طراحی زیبا و رنگ های چشم نوازی که دارند از کیفیت ساخت بسیار بالایی هم برخوردارند و مناسب برای استفاده در نشیمن ، میز غذاخوری ، آشپزخانه ، رستوران ، اتاق خواب ، دفتر کار و ... هستند.

ارتفاع این محصول به ترتیب از کوچک به بزرگ 8/5 ، 15 و 17 سانتیمتر و همچنین قطر تمامی آن ها 8/5 سانتیمتر است. این مجسمه ها از سرامیک ساخته شده اند و روی آنها رنگ کوره ای طلایی و نقره ای خورده شده و با جلا دادن به شکل براق در آمده اند. رنگ این مجموعه تضمینی است و به هیچوجه دچار مشکل نمیشوند.


برچسب ها: کاکتوس 3 تایی Ikea طلایی و نقره ای , کاکتوس , کاکتوس طلایی , کاکتوس نقره ای ,
250000 تومان

گلدان فلزی plusHome بلند

گلدان فلزی plusHome بلند

چاقو میوه خوری VENUS STAR بسته 6 عددی

چاقو میوه خوری VENUS STAR بسته 6 عددی

سری آبپاش 8 حالته ابتکار

سری آبپاش 8 حالته ابتکار

درب توری مغناطیسی مجیک مش اصلی(چینی)

درب توری مغناطیسی مجیک مش اصلی(چینی)

آبکش سینک میله ای

آبکش سینک میله ای