2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
http://site.com/samandehi.html گلدان فلزی plusHome بلند

گلدان فلزی plusHome بلند

گلدان فلزی plusHome بلند

ما علاقه زیادی به نگهداری گیاهان و تزیین محیط اطراف خود با گل و گیاه داریم. این علاقه احتمالا از تاریخچه و پیوند عمیقی که با طبیعت داریم سرچشمه میگیرد و ما را مجذوب گیاهان میکند. با توجه به تغییر سبک زندگی در دهه های اخیر شاهد رشد یک پدیده به نام گیاهان آپارتمانی هستیم که با سبک زندگی شهری و آپارتمان نشینی هماهنگی بیشتری دارند.

همانطور که گفته شد ما معمولا از این گیاهان در کنار حس خوبی که دارند به عنوان موارد تزیینی نیز استفاده میکنیم که این موضوع خود اهمیت جای مناسب برای نگهداری آن را دو چندان میکند. گلدانها با اندازه ها و طراحی های مختلف برای هر سلیقه ای وجود دارند و محصولی که در اینجا خدمت شما ارائه میکنیم میتواند طیف گسترده ای از سلیقه ها را براورده کند.

گلدان پلاس هوم که با نام لاتین Home+ شناخته میشود در دو اندازه تولید میشود که ما در اینجا سایز با ارتفاع بیشتر را خدمت شما ارائه میکنیم. این گلدان در کنار طراحی بسیار زیبایی که دارد از کیفیت ساخت بالایی هم بهره میبرد و از دو بخش محل نگهداری گیاهان به رنگ سفید و بخش فلزی نگهدارنده با یک طرح خاص تشکیل میشود.

ارتفاع این محصول 24 سانتیمتر و قطر دهانه آن در پایین و قسمت بزرگتر 9 سانتیمتر و در بالا یا همان قسمت کوچکتر 6 سانتیمتر میباشد که از فلز بسیار مرغوب ساخته شده است. همچنین ابعاد گلدان 9 سانتیمتر در 9/5 سانتیمتر است که از سرامیک با کیفیت بالا و به رنگ سفید ساخته شده است. این گلدان زیبا همچنین وزنی معادل 323 گرم را داراست.


برچسب ها: گلدان فلزی plusHome بلند , گلدان , فلزی , دایان کالا021 ,
65000 تومان

کاکتوس 3 تایی Ikea طلایی و نقره ای

کاکتوس 3 تایی Ikea طلایی و نقره ای

چاقو میوه خوری VENUS STAR بسته 6 عددی

چاقو میوه خوری VENUS STAR بسته 6 عددی

سری آبپاش 8 حالته ابتکار

سری آبپاش 8 حالته ابتکار

درب توری مغناطیسی مجیک مش اصلی(چینی)

درب توری مغناطیسی مجیک مش اصلی(چینی)

آبکش سینک میله ای

آبکش سینک میله ای