قبل از رفتن به فرودگاه و جلوگیری از اتلاف وقت، چمدان‌تان را وزن کنید تا مجبور نباشید هزینه‌ی اضافه بار بدهید. برای این‌کار ترازوی دیجیتال چمدان بهترین گزینه خواهد بود.این ترازوها کوچک هستند و به دستگیره‌ی ساک و چمدان شما متصل می‌شوند. فقط کافیست همزمان که ترازو به دستگیره وصل است، چمدان را بلند کنید تا نمایشگر ترازو وزن بار را نشان دهد.ترازوی دیجیتال مسافرتی از جمله وسایل ضروری برای کسانی خواهد بود که سفرهای هوایی زیادی دارند.

افراد زیادی هستند که هنگام سفر نیاز دارند که تعداد زیادی از وسایل خود را همراه داشته باشند، اما قانونی که در ارتباط با حداکثر میزان وزن بار وجود دارد باعث خواهد شد تا شما نتوانید آن‌ها را همراه داشته باشید.در چنین شرایطی است که استفاده از یک ترازوی دیجیتالی به شما کمک خواهد کرد تا قبل از سفر، از میزان وزن بارهایی که همراه خود دارید اطلاع پیدا کرده و در صورت نیاز با کم و زیاد کردن وسایل‌تان میزان وزن آن‌ها را به مقدار مجاز برسانید.

این ترازو دارای صفحه نمایشگری بوده که وزن ساک یا چمدان را به شما نشان می‌دهد. برای شروع کار شما ابتدا باید گیره فلزی که در انتهای بند این ترازو قرار دارد را به چمدانتان وصل کرده و با فشار دادن دکمه پاور و پس از روشن کردن ترازو، از وزن چمدانتان مطلع شوید. این ترازو دارای بندی پارچه‌ای بوده که کار اتصال آن را به ساک، چمدان و یا سایر وسایل همراهتان را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. این ترازو دارای ابعاد و وزنی بسیار مناسب بوده که کار جابه‌جای آن را برای شما بسیار ساده‌تر ساخته است. ترازوی دیجیتال چمدان وسیله‌ای بسیار کار آمد برای کسانی خواهد بود که تمامی شرایط پیش رو را در زمان سفر را پیش‌بینی کرده و به دنبال راه حلی مناسب برای آن هستند.

ویژگی های محصول:

ترازوی دیجیتال چمدان و مسافرتی

سهولت حمل و کاربری ساده

اندازه : 12x6x4 سانتی‌متر

وزن : 70 گرم

متریال : Pvc

امکان سنجش سنگینی اجسام از 5 گرم تا 40 کیلوگرم