صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
http://site.com/samandehi.html گل رز طلا نانو

گل رز طلا نانو

ویژگی های محصول شاخه گل رز طلای نانو:
- پوشش طلا با استفاده از نانو تکنولوژی
- دارای جعبه شکیل
- تضمین ثبات و ماندگاری رنگ
- ابعاد: شاخه گل 29 سانتی متر
- توجه: این محصول تماما از طلا نبوده و زر (طلا) اندود می باشد.
- توجه: ساقه محصول از جنس پلاستیک آبکاری شده می باشد.



پوشش طلا چیست؟
طلا فلزی با خاصیت رسانایی و کش دهندگی بسیار بالا است که یک قطعه 5 میلیمتری آن را می توان تا بیشتر از نیم متر کش داد. پوشش نازک طلا (Gold Leaf) هم یکی از محصولاتی است که از طلای خالص ساخته شده و کاربرد های متنوعی دارد. ورقه های طلای خالص بدون نگهدارنده در امور هنری مانند تذهیب و مینیاتور، همچنین در برخی موارد جهت استفاده در بستنی یا همبرگر های خوراکی استفاده شده اند.
ساخت محصولات فانتزی و دکوری و ... نیازمند شکل دهی و حالت پذیری زیادی است که به دلیل نازکی و نرمی زیاد این ورقه های طلا، همچنین آسیب پذیر بودن آنها، به نوعی پلیمر متالایز شده بسیار نازک و شفاف که بعنوان نگهدارنده استفاده می شود چسبانده شده اند تا در پروسه ساخت و زمان استفاده امکان آسیب رساندن به آن کمتر باشد.
کیفیت و عیار طلای مورد استفاده در این محصول در آزمایشگاه های معتبر آزمایش شده و پوشش طلا مورد تایید بوده است.





روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب ها: گل , گل رز , گل رزطلا , گل ارزان , گل رز ارزان , گل نانو , گل رزطلا نانو , دایان کالا , خریدپستی , ارسال بکل کشور , پرداخت درمحل ,
30000 تومان

ترازو دیجیتال چمدان مسافرتی

ترازو دیجیتال چمدان مسافرتی

ست کامل کارد پنیر خوری

ست کامل کارد پنیر خوری

ترازو جیبی دیجیتال

ترازو جیبی دیجیتال

قلیان شارژی CE5+جویس هدیه

قلیان شارژی CE5+جویس هدیه

چراغ مطالعه گیره دار

چراغ مطالعه گیره دار