2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
http://site.com/samandehi.html دستگاه بخور سرد طرح قطره2لیتری

دستگاه بخور سرد طرح قطره2لیتری

ویژگی های دستگاه بخور آب سرد طرح قطره :

طراحی زیبا و فانتزی
سایز بزرگ
ظرفیت : 2 لیتر
منبع انرژی : برق
قابلیت تنظیم بخار
بدون صدا
دارای سری خروجی بخور با قابلیت چرخش
دارای چراغ ال ای دی با امکان تغییر رنگ در حین کار
خاموش خودکار دستگاه در موقع اتمام آب
فشار بخار بسیار قوی

دستگاه بخور سرد

خرید اینترنتی دستگاه بخور سرد

دستگاه بخور آب سرد طرح قطره ، یک محصول جدید و در عین حال فانتزی می باشد . این دستگاه با ظاهری مشابه به قطره آب ، قادر است بخور آب سرد تولید کند و هوای محیط را مرطوب نماید . بخور آب سرد قطره سایز بزرگ ، دارای امکان تنظیم درجه می باشد و می توان خروجی بخور را نیز در دو جهت تنظیم نمود . مخزن دستگاه بخور ، ظرفیت تقریبی 2 لیتر را دارد و مجهز به چراغ led با امکان تغییر رنگ می باشد . این محصول مناسب برای بخوردهی انواع رایحه های درمانی است .

فروش دستگاه بخور آب سرد

دستگاه های بخور دارای شکل و شمایل مختلفی هستند که در دو نوع گرم و سرد ارائه می شوند . دو دستگاه با عملکردی متفاوت که برای شناخت بیشتر به توضیح ویژگی های آنها به صورت مختصر خواهیم پرداخت . دستگاه های بخور آب گرم ، مناسب برای بیماری های تنفسی و تسکین درد می باشند و البته مشکلاتی را هم دارند که از جمله آنها می توان به مواردی نظیر مصرف بالای برق ، امکان سوختگی پوست با بخار داغ و یا حتی آب داخل مخزن اشاره نمود .

قیمت دستگاه بخور سرد

مخزن بخور آب سرد قطره ، دارای ظرفیتی معادل 2 لیتر می باشد . این محصول قدرت بسیار بالایی دارد و بخار زیادی را تولید و در محیط پخش می کند . از خصوصیات جالب دستگاه بخور سرد قطره ، می توان به چراغ ال ای دی تعبیه شده در زیر مخزن آن اشاره نمود که در هنگام کار ، تغییر رنگ می دهد و جلوه ای متفاوت و در عین حال فانتزی تری را به نمایش می گذارد . این محصول کاملاً بدون صدا می باشد . می توانید به راحتی در فضاهای مختلفی نظیر منزل ، محل کار و … استفاده نمایید . جالب است بدانید دستگاه های بخور آب سرد ، می توانند باعث حذف باکتری ها و ویروس هایی نظیر سرماخوردگی و … شوند و روطبت محیط را بدون افزایش دما تأمین کنند .

سفارش بخور سرد



برچسب ها: بخورسرد , طرح قطره , ۲لیتری , دایان کالا021 , خریدپستی , پرداخت درمحل , ارسال بکل کشور , بخورطرح اشک ,
350000 تومان

سنگ پای برقی ped egg

سنگ پای برقی ped egg

دستگاه پولیش دندان لوما اسمایل

دستگاه پولیش دندان لوما اسمایل

دستگاه رفع خستگی و حجامت بادکش

دستگاه رفع خستگی و حجامت بادکش

پودر زغال سفید کننده ی دندان میراکل

پودر زغال سفید کننده ی دندان میراکل

دستگاه سفید کننده و براق کننده دندان 20minute dental white

دستگاه سفید کننده و براق کننده دندان 20minute dental white