2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
http://site.com/samandehi.html لیوان فانتزی نی دار6عددی

لیوان فانتزی نی دار6عددی

لیوان فانتزی نی دار 6عددی

  • لیوان نی دار شیشه ای

  • جنس پیرکس

لیوان های نی دار شیشه ای یکی از بهترین ظروف فانتزی آشپزخانه و پذیرایی به حساب می آیند که می توانید برای روزهای گرم تابستان داخل آن شربت خنک با چند تکه یخ بریزید و به استقبال مهمانان کلافه از گرمای تابستانی بروید .

لیوان فانتزی نی دار درواقع یک لیوان بلوری با نی سرخود می باشد . اگر از شکستگی نی های بلوری که برای نوشیدن شربت استفاده می شود گله مند هستید حالا دیگر می توانید با استفاده از این لیوان های نی دار علاوه بر یک پذیرایی شیک با خیال آسوده برای مهمانان شربت سرو کنید .

استفاده از لیوان نی دار برای بچه ها نیز همراه با جذابیت خواهد بود علاوه بر اینکه گاهی برای کودکان سخت است از لیوان فانتزی استفاده کنند اما نوشیدن هر نوشیدنی با نی برای آنها خیلی آسان است .

محصول شرکت World Glass است . این لیوان های بلوری به وسیله هنرمندان زبردست ایرانی ساخته می شود . جنس لیوان فانتزی نی دار شیشه پیرکس است و در مقابل حرارت مقاوم بوده و قابلیت قرار گرفتن در مایکروویو را نیز دارد .

قیمت 6 عدد لیوان این محصول 110000 تومان


برچسب ها: یوان فانتزی نی دار6عددی , لیوان , فانتزی , نی دار , دایان کالا , خریدپستی , پرداخت درب منزل ,
110000 تومان

کاکتوس 3 تایی Ikea طلایی و نقره ای

کاکتوس 3 تایی Ikea طلایی و نقره ای

گلدان فلزی plusHome بلند

گلدان فلزی plusHome بلند

چاقو میوه خوری VENUS STAR بسته 6 عددی

چاقو میوه خوری VENUS STAR بسته 6 عددی

سری آبپاش 8 حالته ابتکار

سری آبپاش 8 حالته ابتکار

درب توری مغناطیسی مجیک مش اصلی(چینی)

درب توری مغناطیسی مجیک مش اصلی(چینی)