صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
http://site.com/samandehi.html ساعت بند ژله ای طرح PUMA مدل 2000

ساعت بند ژله ای طرح PUMA مدل 2000

ساعت بند ژله ای طرح PUMA مدل 2000

این کمپانی تولید پوشاک، درسال 1924 توسط آدولف و رادولف داسلر در ایالت باواریا آلمان تاسیس گردید. رابطه بین این دو برادر پس از چند سال به تیرگی انجامید و در نهایت آدولف و رادولف توافق کردند که فعالیت خود را از یکدیگر جدا کنند. به این ترتیب در سال 1948 آنها از یکدیگر جدا شدند و دو کمپانی آدیداس و پوما را بنیانگذاری نمودند. البته شرکتی که رادولف داسلر پس از قطع همکاری با برادرش تاسیس نمود، رودا نام داشت که پس از مدتی فعالیت، نام تجاری پوما را برگزید.

برند پوما PUMA همان طور که از اسمش پیدا از قدیم الایام در زمینه تولید ساعت مچی اسپورت و جوان پسند نسبت به دیگر مارک ها محبوبیت خاصی دارد زیرا که کمپانی دوست دارند بیشترمحصولات خود به صورت اسپورت و متمایز نسبت به دیگر برند های تولید کند تا طرفداران خود رو با تولید ساعت های جدیدبیشتر کند. در سال ۲۰۱۵ نیز با معرفی این مدل ساعت مچی محبوبیت خود در بین دوست دارن ساعت مچی پوما بیش از پیش کرد.

ساعت اسپرت طرح پوما مدل 2000 بالای 90000 تومان می باشد ساعت فوق مشابه ساعتpuma می باشد ولی مارک روی ساعت puma ثبت شده است که این امر باعث کاهش هزینه های واردات شده است و قیمت ساعت کاهش یافته است .

ساعت پوما 2000 بند ژله ای مارک دار بوده و با ساعت های کیفیت پایین مشابه سایت های گوناگون متفاوت میباشد کیفیت ساعت تضمینی می باشد . تمامی عکس ها توسط فروشگاه ما گرفته شده است .

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :35000تـومان

ویژگی های کلیدی ساعت بند ژله ای طرح PUMA مدل 2000:

جنسیت:زنانه/مردانه

جنس بند: طرح ژله ای بدون حساسیت

نوع قفل : سگکی

فرم صفحه: گرد عقربه ای

مقاوم دربرابر آب در حد شستشو دست

رنگ صفحه:مشکی - سفید - مشکی - سبز

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

خـريد پستي >> قيمت فقـط :35000تـومان



برچسب ها: ساعت بند ژله ای طرح PUMA مدل 2000 , ساعت بندژله ای , خریدپستی , دایان کالا021 , پرداخت درمحل ,
35000 تومان

ساعت اپل واچ Led

ساعت اپل واچ Led